0
0,00
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dommartin.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via:
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op:
http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Sociale media

180 jaar ervaring

Meer dan 180 jaar ervaring in het ontwikkelen, innoveren en produceren van de mooiste producten

Fabriek en collega's

Onze collega's in Frankrijk ontwerpen en produceren met gevoel voor het verleden en oog voor het heden.

Milieubewust

Dommartin erkent de noodzaak van duurzame ontwikkeling van en voor het milieu.

Kwaliteit

De producten van Dommartin zijn geproduceerd met de beste grondstoffen en vakmanschap

Login

Lost your password?